::LaYaLi::
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

على قد ان الحب شىء جميل على قد جراحة والالام الى فية انا عايزة اقول حكايتى

3 مشترك

7LOA WLA LA2

على قد ان الحب شىء جميل على قد جراحة والالام الى فية انا عايزة اقول حكايتى Vote_rcap100%على قد ان الحب شىء جميل على قد جراحة والالام الى فية انا عايزة اقول حكايتى I_vote_lcap 100% 
[ 1 ]
على قد ان الحب شىء جميل على قد جراحة والالام الى فية انا عايزة اقول حكايتى Vote_rcap0%على قد ان الحب شىء جميل على قد جراحة والالام الى فية انا عايزة اقول حكايتى I_vote_lcap 0% 
[ 0 ]

مجموع عدد الأصوات : 1

على قد ان الحب شىء جميل على قد جراحة والالام الى فية انا عايزة اقول حكايتى Empty على قد ان الحب شىء جميل على قد جراحة والالام الى فية انا عايزة اقول حكايتى

مُساهمة من طرف nada mohmad الأحد يوليو 17, 2011 10:29 am

انا ندى عندى ١٨ سنة بحب واحد من وانا فى ابتدائى كونا بنشوف بعض على طول واهلى واهلة كانو عارفين كونا فى اجمل واحلى قصة حب وبعدين لما دخلنا الجامعة بدا يغير طريقتة معايا انا مش هقول ان بنات الجامعة عجبوة بالعكسانا بلا غرور جميلة بس هوا الحب كدة لازم يكون اخره فرااااق المهم بدا يتغير معايا ويتللك على كول حاجة اعملها وكل كلمة وفى الاخر شوفت خيانتة بعنيايا ريتها خيانة فى انو يكلم بنت او يابيلها لا دا علاقات قذره المهم صرخت لما شوفتو وجريت بقالى ٥ شهور مشش برد علية ولا بكلمةهوا عايز يرجعلى اعمل اية قولولى اسسامحو ولا لا
nada mohmad
nada mohmad
عضو جديد
عضو جديد

انثى
علم البلد : beshola eda

على قد ان الحب شىء جميل على قد جراحة والالام الى فية انا عايزة اقول حكايتى Empty رد: على قد ان الحب شىء جميل على قد جراحة والالام الى فية انا عايزة اقول حكايتى

مُساهمة من طرف mido love الأحد نوفمبر 06, 2011 11:54 pm

الموضوع فيه خيانه والي يخون مره هيخون تاني وتالت ده رأي ممكن يكون صح أو غلط معرفش بس ده رأي
mido love
mido love
عضو جديد
عضو جديد

الثور الكلب
تاريخ الميلاد : 15/05/1994
علم البلد : على قد ان الحب شىء جميل على قد جراحة والالام الى فية انا عايزة اقول حكايتى Malee10my8

على قد ان الحب شىء جميل على قد جراحة والالام الى فية انا عايزة اقول حكايتى Empty رد: على قد ان الحب شىء جميل على قد جراحة والالام الى فية انا عايزة اقول حكايتى

مُساهمة من طرف mido love الأحد نوفمبر 06, 2011 11:55 pm

وكمان ده خان بعد عشرة 15 سنه تقريبا صعبه اويييييييييي
mido love
mido love
عضو جديد
عضو جديد

الثور الكلب
تاريخ الميلاد : 15/05/1994
علم البلد : على قد ان الحب شىء جميل على قد جراحة والالام الى فية انا عايزة اقول حكايتى Malee10my8

مُساهمة من طرف يوسف الأربعاء يناير 18, 2012 2:48 pm

وجهة نظرى / انتى الوحيدة اللى تقدرى تحددى اذا كان هو عايزك والا لا
يوسف
يوسف
عضو جديد
عضو جديد

علم البلد : ياحبيبتى يا مصر

- مواضيع مماثلة